El temps passa

Fa una mica  més de dos anys que vaig escriure la darrera entrada del blog, i em dóna la impressió que fa molt més temps.

Així i tot, sovint em demano què ha passat, què he fet durant aquests dos anys. Perquè després del 20 de gener del 2015, la vida em va donar una bofetada tal que encara em costa avui de tirar endavant.

I el fet de viure lluny, tot i que en unes hores puc abraçar la familia, aquesta distància s´ha fet realment molt gran.

Encara avui em costa escriure sobre el que va passar, el 20 de gener i catorze dies més tard, la segona gran bofetada.

Aquest post el faig per convènce’m a mi mateixa que hi puc tornar, i poc a poc, dia a dia, tornar a ser jo mateixa, malgrat que les ferides encara no hagin cicatritzat i, m’atreviria a dir, potser no acabaran mai de guarir. En tot cas, el dolor és una mica menys intens, per això avui puc escriure, i intentar tirar endavant sense que m’estirin. Bé potser una mica, encara, tot arrivarà.

Hola de nou blog. Espero que fins aviat.

Anuncis

2 thoughts on “El temps passa

  1. Hola, he encontrado este blog por casualidad. No sé quién eres pero he leído tu entrada y me gustaría mandarte un fuerte abrazo y desearte que todo vaya mejor.

    1. Hola Ana,
      te agradezco tu comentario, parece raro, pero que una persona desconocida te mande un pequeño detalle así, unas simples palabras, me ha emocionado. Me cuesta todavía el día a día, pero intento tirar para adelante. Me gustaría continuar con el blog, y tu comentario me ha hecho pensar que ya va siendo hora que escriba otra entrada.

      De nuevo gracias.

Deixa un comentari

