Cogombrets en vinagre

L’endemà, en arribar no em va caldre posar el codi per obrir la porta de l’edifici. Estava oberta de bat a bat, les finestres també. Un cop dins, vaig notar la fortor de l’acètic. L’edifici s’havia convertit en un pot de cogombrets en vinagre gegant. Tot l’edifici. Els dos pisos i especialment el -1, que és planta baixa per la part del darrera i és on hi ha la “meva” sala.

A part de la bestiesa del dia abans, es veu que la Maryse, en arrivar aquell matí, havia decidit d’acabar de buidar l’ampolla i frega la sala amb l’àcid acètic pur. Jo en aquell moment encara no ho sabia, però en acostar-me pel passadís cap al lloc dels fets, anava notant com la fortor era cada cop més insuportable. Em vaig tapar la cara amb un mocador i vaig obrir la porta. Hi havia un dit d’àcid acètic escampat pel terra. Allò era insuportable!

Vaig estar buscant la dona durant més de mitja hora. Entremig, vaig aconseguir una galleda i una ‘serpillere’ que és un drap gros amb el que en aquest país freguen. És una d’aquestes coses que no entendré mai. Amb lo pràctiques que són les fregones!

La següent hora, ja amb la culpable dels fets, va ser bàsicament de tirar aigua i recollir, aigua i recollir. Aquest cop, però, amb uns mínims de protecció. Els companys, des de fora van riure un bon moment de les pintes que fèiem.

20130925-064045.jpg

Acabada l’aventura, podem dir que al terra s’hi podia menjar sopa. Va quedar brillant!

20130925-064200.jpg

A més, em van donar una taula que vam col·locar sota la finestra i ara ja només queda esperar que arrivi tot el que hem encarregat per montar un laboratori com deu mana!

Anuncis

Deixa un comentari

