Nou contracte, nou laboratori

Despres d’uns quants mesos de no tocar terra i unes merescudissimes (crec) vacances… Arriva el septembre, amb un contracte nou i aquest cop per dos anys. Fisicament no canvia gran cosa, continuo amb el mateix “jefe” i tinc el mateix despatx. Sobre paper, en canvi, soc una investigadora postdoctoral del labex SERENADE, uns programes per crear “laboratoris d’excel·lència” pluridisciplinars. I això què vol dir? Doncs bàsicament, molta gent i molts laboratoris implicats…i molts diners.

I es nota. Només arrivar, em van otorgar una sala per tal de montar-hi el que aviat serà el “meu” laboratori. I amb la sala, un nombre de cinc xifres amb el qual m’he d’espavilar per comprar tot el necessari per al projecte postdoctoral. UAU.

No tot és arrivar i moldre. La sala en questió s’ha utilitzat durant anys com a magatzem de mostres de sols i plantes. A més, l’any passatva haber-hi un problema amb el climatitzador i es va mig inundar… Resumint, que m’he d’arromengar les mànigues i posar-m’hi a base de bé. Per sort, no ho faig tot sola, però tenint en compte que de moment sóc l’únic membre de l’equip que està en aquest campus de manera permanent, podem dir que molt acompanyada, tampoc hi estic.

Aqui us poso una foto de la sala el dia que em van ensenyar quina era.

20130917-053013.jpg

La persona responsable de les mostres encara no havia acabat de buidar-la. Hi ha caixes per tot arreu, els mobles també s’han de retirar… I després netejar bé tot. De fet, sense voler exagerar, hi ha un pam de m***. I els vidres són translúcids de la quantitat de pols que hi ha enganxada.

Poc a poc i bona lletra! Son una quinzena de metres quadrats que, un cop estiguin apunt, donaran per molt!

Deixa un comentari

