Cançó del dia

No és una cançó el video que penjaré avui, però la veritat és que em fa il·lusió. És un montatge fotogàfic d’una sessió de fotos feta per tres fotògraf encara no professionals (un dels quals podeu veure el seu blog a la columna d’aquí al costat: http://laiayllafoto.wordpress.com/), i una quinzena de noies normals i corrents, que l’únic que tenen en comú és que s’han casat aquest anys passat, el 2012.

Va ser un dia… diferent. Per una banda, la meva part lilulera va passar-s’ho molt bé, per altra banda, la meva part seriosa es demanava “pero es pot saber què coi estic fent aqui?” El resultat, aqui el teniu, a mi m’agrada molt, no hi surto gaire, som moltes! però crec que en les fotos que surto sòc jo, exactament jo. L’únic remordiment és per una foto que sé que un dels fotògrafs em va fer vàries vegades, amb la bufanda i el gorro… que segur que va sortir malament, que jo, o m’enganxes de refilón, o quedo amb cara rara a les fotos! No com moltes d’aquestes xiquetes, que carai! Ni que fossin professionals, posant, fent la cara que pertoca… uau! Llàstima per la foto amb bufanda, crec que m’hagués fet gràcia tenir-la, però si no ha sortit bé… millor no veure-la, que després encara fa més ràbia!

En aquesta sessió va acompanyar-me la meva amiga Laura, la damadunor, que llàstima que no hagués portat ella un vestit de festa, perquè segurament hagués sortit més la lilul per part meva. Però, aneu a saber, postser es fa una altra sessió de cara al bon temps! O potser ella i el seu xic decideixen també de fer el pas i montar el fiestorro quan el petit sigui una mica més gran!

No m’enrotllo més. Espero que us agradi!

 

 

Deixa un comentari

