És hivern… i fa fred!

Qui em coneix sap que sóc fredolica, molt fredolica, més i tot. Sap que quan Winter is comming, em poso de mala sombra. Sap que sóc un animal exotèrmic, com els llangardaixos i que necessito un aport de calentor externa per poder estar mitjanament operativa.

Doncs bé, tinc la gran sort que el meu despatx és a la planta baixa de l’ala nord de l’edifici, a la torre del mig, de manera que MAI però MAI entra el Sol per la meva finestra. I avui, tornant de les, diguem-ne vacances, de Nadal, la calefacció del meu despatx indicava això:

13graus

BON RETORN A LA FEINA LILUL!

Deixa un comentari

